Page 55 - Ocak 2018
P. 55

S ğlık
                                                                                              haber




































                                     Doratek Genel Müdür Yardımcısı Selin Tarlabölen:
                          “Farklılaşamayan Markaların Tercih Edilmeleri
                                Sadakat Yaratmaları Mümkün Değildir”

                  pinal ürünler, Artroskopi ürünleri, implant ve ortopedik malzeme üreticisi Doratek 2018 yılın-
               Sda ihracatını iki katına çıkarmayı hedefliyor. Sağlık Dergisi’ne açıklamalarda bulunan  Genel
               Müdür Yardımcısı Selin Tarlabölen, ihracatta iyi bir ivme yakaladıklarını söyleyerek, “Yurt içinde
               geniş bayi ağımız ve profesyonel satış ekibimizle, reklam ve tanıtım desteği altyapısıyla ülke ge-
               neline satışlarımız devam ediyor. Yurt dışı pazarı için iştirak ettiğimiz her fuar ve B2B görüşmeler
               neticesinde ihracatımız hızla büyümektedir. 2018 yılı itibariyle mevcut ihracatımızı 2017 verilerine
               göre iki kat arttırmayı hedefliyoruz.” dedi.

              2008 yılında Medikal el aleti üretici-  doktor  taleplerini  sürekli  kendi  bün-  2018  yılında  ihracatlarını  iki  katına
              si  olarak  sektörde  yer  alan  Doratek   yemizin  veri  tabanına  kaydederek   çıkarmayı hedeflediklerini ifade eden
              aynı yıl gelen talepler doğrultusunda   rakiplerimizden her zaman bir adım   Selin  Tarlabölen,  “Yurt  içinde  geniş
              medikal  üretimi  de  yapmaya  başla-  önde ve daha kaliteli ürün üretmeyi   bayi ağımız ve profesyonel satış eki-
              dı.  Kendi  bünyesinde  Spinal  ürünler   ilke edinmiş durumdayız.” dedi.  bimizle,  reklam  ve  tanıtım  desteği
              (servikal    disk  protezi,cage,plaklar   “İhracatla Milli Sermayeye   altyapısıyla  ülke  geneline  satışları-
              Lumbar  cage,spinal  fiksasyon  vi-  Üst Düzeyde Destek Olmak,      mız  bulunmaktadır.  Yurt  dışı  pazarı
              daları),  Artroskopi  ürünleri  (Sutur   DORATEK Ailesi Olarak Bize Gurur   için iştirak ettiğimiz her fuar ve B2B
              ankor  ve  Micro  Fracture),  Kraniyal-  Vermektedir”               görüşmeler  neticesinde  ihracatları-
              Maksillofasial, Kanüllü başsız vidalar   Bir  ülkede  üretimin  varlığının,  hem   mız hızla büyümektedir. 2018 yılı iti-
              ve  ortopedik  ürünler  (Serklaj  bandı,   çalışma  istihdamı  hem  de  ülke  eko-  bariyle  mevcut  ihracatlarımızı  2017
              Kanüllü Kompresyon vidası, ayak baş   nomisine ciddi bir kaynak sağladığı-  verilerine göre iki kat arttırmayı ön-
              parmak  protezi)  üreten  Doratek  2018   nı belirten Tarlabölen, “Üretimimizde   görmekteyiz.  Uzun  yıllardır  sektörde
              yılında ihracatını iki katına çıkarma-  her  proses  sonunda  gerekli  testle-  yer almış satış ekibimiz, geniş doktor
              yı hedefliyor.                    ri  yapmamız  daha  doğru  ve  kaliteli   çevremiz  ve  alanında  iyi  eğitim  al-
                                                ürün çıkarmamıza olanak sağlamak-  mış ekibimiz ile ürünlerimizi sürekli
              Ürünlerini sektördeki üst kalite anla-  tadır.  Ayrıca  gerekli  steril  ve  özenin   geliştirmeye  ve  iyileştirmeye  devam
              yışıyla en yeni teknolojilere dayandı-  gösterilmesi  gerektiği  proseslerde   ediyoruz.  Satışlarımız  sonrasında
              rılarak ürettiklerini ifade eden Genel   tüm validasyon ve testlerimiz yıl içe-  saha  gözetimlerimiz,  taleplerin  de-
              Müdür  Yardımcısı  Selin  Tarlabölen,   risinde  akredite  kuruluşlar  tarafın-  ğerlendirilmesi, POST-UP çalışmaları-
              “Üreticilerin  çoğu,  tüketicilerin  bir   dan  yapılmaktadır.  Bir  ülkede  üreti-  mızı yılda en az 4 defa yapmaya özen
              markayı  rakiplerinden  “farklı”  ol-  min  varlığı,  hem  çalışma  istihdamı   gösteriyoruz.  Satış  Sonrası  Klinik
              duğu  için  tercih  ettiklerine  inanır.    hem  de  ülke  ekonomisine  ciddi  bir   Takip Çalışmaları (PMCF) konusunda
              Theodore  Levitt,  Philip  Kotler,  David   kaynak sağlamaktadır. İthalatın önü-  uzman doktorlarımızın desteği ile dü-
              Aaker, Ries & Trout, pazarlamanın ve   ne geçerek ülke milli gelirine katkıda   zenli raporlamalar halinde şirketimiz
              markalaşmanın temelde farklılaşma   bulunmak ihracatla milli sermayeye   veri  tabanında  AR-GE  uzmanlarımız
              üzerine  inşa  edildiğini  savunurlar.   üst  düzeyde  destek  olmak,  DORATEK   tarafından kullanılması için düzenli
              Farklılaşamayan  markaların  tercih   ailesi olarak bize gurur vermektedir.”   olarak  depolanmaktadır.  Hedefimiz
              edilmeleri  ve  sadakat  yaratmaları   şeklinde konuştu.            kaliteden  ödün  vermeden  hem  mil-
              mümkün  değildir.  Bu  bilinçle  dünya   “POST-UP Çalışmalarımızı Yılda   letimizin taleplerini karşılamak hem
              üzerinde  muadil  ve  benzer  marka-  En Az 4 Defa Yapmaya Özen     de ülke ekonomisine katkı sağlayarak
              ların  takibini  yakından  yaparak  ve   Gösteriyoruz”              ilerlemektir.” dedi.
                                                                                                  Ocak - 2018   51
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60