Page 104 - Mart
P. 104
S ğlık haber
Farmatron Firma Kurucusu Ejder Onursal:
”Şirketlerin Başarıları Sadece Ticari
Büyüklükleri İle Değil
Topluma Sağladığı Fayda İle Ölçülmeli”
Ejder Onursal
Farmatron Sağlık Ürünleri 2014 yılında
Farmatron Company Founder Ejder Onursal: ilaç sektörüne uzun yıllarını vermiş 5
”The Achievements of arkadaşın bir araya gelmesiyle kurular bir
Companies Should Be fi rma. Perfüzör, yara oluşumunu önleyen
havalı yatak, kendi üretimleri olan Flaster
Measured not only by Their sökücü spreyi “parson sprey” pazara
Commercial Size, but by the sunuyor. Farmatron Firma Kurucusu Ejder
Onursal, pazara sundukları ürünlerin yerli
Benefit it Provides to society” üretim olmasına dikkat ettiklerini, ürünün
yerli üretimi yok ise üretmek için gerekli
Farmatron Sağlık Ürünleri was founded in 2014 with the
combination of 5 friends who have given the pharma- çalışmaları yaparak yerli üretimin yollarını
ceutical industry many years. The perventor offers its aradıklarını belirterek, “Vizyon ürünlerinin
own production, flaster remover spray, ”parson spray”, bölge temsilciliğini alarak Yoğun
to the market. Farmatron Company Founder Ejder Onur- bakım kliniklerinde faaliyet göstermeye
sal, the products they offer to the market are domes-
tic production, the product is not domestic production başladık. Kısa zamanda yöneldiğimiz
by doing the necessary work to produce, stating that pazarlara penetre olarak söz sahibi olduk.
they are looking for ways of domestic production, «Visi- Ülkelerin büyüklükleri gelişmişlikleri
on products region we started to operate in intensive her şeyden önemlisi bağımsızlıkları her
care clinics. In a short time, we have had a say in the alanda kendisine yetmesiyle orantılı
markets we are headed towards. I think the greatness
of the countries is, above all, proportional to their inde- olduğunu düşünüyorum. Her ürünü üretir
pendence in all areas. If you produce every product, you›- noktadaysanız gerçek anlamda bağımsız
ve become a truly independent country. In my opinion, bir ülke olmuşsunuz demektir. Bana göre
the achievements of companies or brands should now şirketlerin ya da markaların başarıları
be measured not only by their commercial size, but also
to the extent to which they benefit society,” he said. artık sadece ticari büyüklükleri ile değil,
topluma hangi oranda fayda sağladıklarıyla
ölçülmeli.” dedi.
102 / Mart 2020